stolenmoments

Jag önskar...

2011-04-19 @ 23:28:08

Att allt skulle vara okej!

Men jag kan inte spela längre.
Folk kan fråga mig vad mina drömmar är.
Ofta slår jag till med något som låter bra och kanske klyschigt som skaffa man, barn, hus, ett bra jobb, resa, vara lycklig och ha hälsa.
Visst låter det bra?
Och kanske är det just mina drömmar men bara drömmar.
För när mina destruktiva tankar kommer in finns det ingen framtid, inga drömmar och inget i morgon.
Då känns allt slut och meningslöst. Det spelar ingen roll vad jag gör, frisk som sjuk!
En sida av mig vill ge upp medans en sida förtsätter att kämpa trotts alla motgångar och hinder på vägen.
Det är tungt och svårt, men jag vet att jag inte är ensam, att ni finns där ute, att ni fortsätter. Det känns bra, att inte vara ensam, trotts att jag önskar att ni skulle slippa allt.

I morgon blir det skola, enheten och plugg efter de.
Och jag kan tala om att det blev dyrt hos optikern.
3900kr WHAAAAT!!!
Men det är ett måste. Glasögon måste jag ha, fast att jag inte använder dom ofäntligt ;)

Nu ska jag tänka på refrengen :) Natti

/Minna

Permalink Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback