stolenmoments

Ipren mannen

2011-04-19 @ 18:07:59

Hjälp...

Min mage skriker efter hjälp, haha.
Riktig magknip har jag haft (och ja jag har försökt med att äta).
Så jag har tagit hjälp av ipren typ hela dagen. Men ibland inbillar jag mig att det förvärrar också.
Men ja ja... i-landsproblem.
Och sen är mitt theralen slut. ÅÅÅ och jag sa ändå till om det ju!
Men men... ja ja... det är väl också ett i-landsproblem, men jävligt jobbigt!

Nu ska jag ut på en promenad med en vän.
Trevligt trevligt.
Men ångesten ligger och gror inför allt plugg.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Felicia

Iprens verksamma substans ibuprofen skadar slemhinnan i magsäcken, precis som acetylsalicylsyra och paracetamol. Ta det lugnt med dem, man blir ju lätt beroende...

2011-04-19 @ 20:59:59
URL: http://seethefeeling.blogg.se/

Postat av: gryningsljus

Ipren hjälper inte mot magknip. Det går nog tyvärr inte medicinera bort. Promenad brukar hjälpa lite eller att lägga sig och vila en timme eller så om du har ro till det. Ipren är inte riktigt lika farligt som Panodil för levern men däremot för magsäcken. Kramkram önskar dig en bättre dag!

2011-04-20 @ 07:43:09
URL: http://anorexivardag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback