stolenmoments

Inte okej!

2011-04-22 @ 23:11:48

Sorry!

Läste nu vad jag skrivit i går kväll. Inte okej.
Okej att jag stavar som en kratta i vanliga fall men då kan jag ju alltid skylla på min dyslexi.
Men så kan det gå om man gör saker man inte ska, så passa er för de.
För det är verkligen INTE okej! Jag mår bara dåligt över dte ändå sen!

Annars är det mycket nu när det är påsk. Som jag tror att alla har denna tiden.
Har varit mycket folk på vägarna och jag hörde på nyheterna att denna helgen är den mest olycksdrabbade på hela året.
Så ta det lungt om ni ska ut och köra!

Och idag har det varit en mindre okej dag. Kanske inte psykiskt utan mer fysiskt. Jag har varit jätte trött (antagligen för allt jag tog igår) och kroppen känns öm, som om man håller på att bli sjuk eller när man har feber. Sen har fötterna domnat och knäna försökt att vika sig. Så inte alls bra!

Inget direkt vettigt inlägg ikväll heller. Men faktiskt orkar jag inte bry mig särskillt mycket. Har kännt det så några dagar nu, att jag inte riktigt bryr mig om något. Jag orkar bara inte.

Hoppas ni har det bra i påsk!



/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lorden

Glad påsk:)

2011-04-23 @ 02:07:28


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback