stolenmoments

In the arms of an Angel

2011-04-21 @ 21:59:28

Så fint!

Jag bara älskar när människor överaskar.
Denna tjej är otroligt vacker på sitt sett och rösten berör.
Och jag kan inte mer än hålla med om att låten är extremt bra och framför allt texten.


Visst är hon otrolig. Trotts att hon är så nervös gör hon det. Och hon gör det bra och med känsla. Ibland önskar jag att jag vågade göra saker. Hon kan bli något. En gång i tiden kunde jag också de. Jag hade möjligheten att gå långt. Att bli elit (jag va elit fast på ungdomsnivå). Men jag vågade aldrig ta det stora klivet. Jag tog istället ett kliv bak. Det va kanske inte bara mitt val utan yttre fyskiska omständigheter kronglade till det. Men jag vågade ändå inte ta det stora klivet upp. Något jag ångrar idag. Men också något jag aldrig kommer kunna ändra på. Gjort är gjort.

Jag vet att det va många som trodde på mig. Men det viktigaste, jag trodde inte på mig själv!

/Minna

Permalink Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback