stolenmoments

Hjärtat

2011-04-13 @ 17:45:26

Ibland vet jag inte...?

Ni vet när man inte vet om det är ångest eller om det är "på riktigt ont".
Så har jag det nu...

Jag fick så sjukt ont i magen när jag kom hem från enheten. Sjukt ont.
Efter ett tag fick jag ont i hjärtat också. Och ofta försvinner det men nu sitter det i.
Gör ont när jag andas och orkar knappt resa mig upp.
Usch... läskigt och AJAJAJ...

Ska gå och lägga mig från soffan nu till sängen, ta lite tabletter och hoppas på att det lättar.
Hahaha... långt att ta mig från soffan till sängen ;)
Hade tänkt att ut och gå och träna lite sen. Men det får nog fan va...

Hörs sen.



/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback