stolenmoments

History

2011-04-05 @ 23:58:36

Min historia

Det blev inget katt inlägg ikväll. Tror jag inte, kvällen är i och för sig inte slut än ;)

Men som jag skrev innan har jag massor av tankar i mitt huvud som bara gör allt till ett kaos.

Jag kommer vana för ett långt inlägg, ett inlägg om delar av mitt liv, mitt förflutna men även delar ur mitt nuvarande liv. Jag har haft svårt för att bearbeta allt, därför har allt kommit upp nu på senare tid. Jag skriver mer om det i morgon. Det är viktigt för mig just nu eftersom jag inte riktigt vet hur mitt liv kommer att se ut och sluta!

Men som sakt, Del 1 kommer nog i morgon

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Ser fram emot det inlägget - alltid intressant (tolka det rätt, snälla? ) att läsa om andra människor, som man bryr sig om och som man delar något med. Även om det råkar vara en ätstörning så finns det vissa saker man ändå vet om varandra. Önskar att det inte varit så, då hade vi nog sluppit vara sjuka. Det hade varit fint.

Hjärtat som gör ont och slår fel är otroligt obehagligt, man vet att det är något onormalt, och man vet exakt vad det beror på, ändå fortsätter man skada det. Ofrivviligt delvis, men ändå.

Oj du, har väl typ sex sju tabletter som jag plockar på mig. Läkarna är väldigt medvetna om det, men de vet att det är större risk att jag lever om jag tar 32 istället för 25 tabletter på en dag. Så de har typ pest eller kolera-val.



Så hur planerar du att göra nu? Eller ja, vad vill du ska hända?

kramar

2011-04-06 @ 11:44:43
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback