stolenmoments

Hej blåmärke

2011-04-09 @ 19:10:09

Misshandlad?

Man skulle kunna tro de!
Efter besöket på akuten är min arm helt blå. Inte bara ett litet blåmärke utan ett GIGANTISKT.
Sjuksköterskan lyckades sticka fel 3gånger innan hon grävde sig fram till en liten ven.
Jag fick helt enkelt en blödning i armen och det har faktiskt gjort lite ont att spänna musklen.
Men nu börjar det endå lägga sig, fast det ser lite läskigt ut när armen är lite sådär grön svart, hehe.
Men jag visar ju inte den för någon. Så vad spelar det för roll?

Nähe, jag ska palla mig bort till en kompis. Annars växer jag väl fast i soffan ikväll.
Men blir nog bara en kortis tror jag.
Är ganska trött!

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback