stolenmoments

Free fallin

2011-04-14 @ 11:56:11

Hej VÄRLDEN!

Idag är en sådan dag.
Idag är en dag då jag klarar ALLT. Allt händer.
Frågan är om jag är lite optemistisk nu, haha... lite kanske. ;)

Men seriöst. Jag känner mig kreativ idag, nu.
Men sånt kan växla ganska snabbt.

Ska ut och gå en runda nu.
Efter de ska jag försöka börja skriva ett arbete,
sen blir det till skolan
och efter de till bibblan
och eftere hem
och efter de bara vara kreativ hemma
haha...

som jag sa, vi får se hur länge detta håller ;)
Hoppas på hela dagen :D



Ha en bra dag!

/Minna

Permalink Min musik Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Tack snälla du för din kommentar =)

Hoppas din dag varit bra och att du fått allt gjort som du planerat. Jag får aldrig allt gjort som jag planerar, dålig självdisciplin kanske det kallas men jag är alltid så förbannat trött =)

Kram

2011-04-14 @ 18:06:26
URL: http://virripannan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback