stolenmoments

ApoteksÅngest

2011-04-26 @ 17:33:36

Faan...

Har inte pluggat ett skit sen jag kom hem. Hände en insident på apoteket.... :(
L hade sagt att jag kunde hämta min medicin idag. Jag måste åka till enheten direkt efter eftersom jag inte får ha medicinen hemma, annars typ ringer dom och sånt där skit och oftatst följer en personal med men jag hämtar lixom ut själv. Men jag åkte i alla fall till apoteket, tar kölapp, hatar att stå där, alla kollar på mig, personalen känner igen mig, tankarna snurrar, PANIK. Jag kom fram, visar mitt lägg och hon frågar om jag vill ha dom översta - ja, tack!
Tyvärr, du måste ha personal med mig.
FAAN skojar du med mig tänkte jag säga....VAA sa jag... men jag fick ju hämta ut här om dagen!!!
Men jag vet att hon inte kan göra något åt det, så det va bara att vända på klackarna och cykla till enheten.
Eftersom L inte är där så kan ju ingen följa med mig, men jag har i alla fall medicin så det räcker tills på fredag och då kommer L.
Men fatta vad pinsamt när hon va tvungen att säga så...
Jag hatar apotek!

Och nu ska jag snart dra på fotboll....
Oj vad jag kommer må dåligt i kväll/natt och i morgon pga plugget!
FAN!


Typ så här  kändes det! Jag har fan ingen frihet ibland!

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback