stolenmoments

Alexander kyckling en mästare i cykling

2011-04-20 @ 08:16:25

Alexander Kyckling, han vet vad han gör!

Haha... snart påsk ju, bäst att börja tidigt ;)
Nä men jag måste verkligen pumpa mina cykeldäck dom är inte som dom ska.
Alla höga trotoarer tar kol på dom små stackarna.

Magen har lättat över natten, skönt.
Men jag har kommit på att jag måste börja äta frukosten tidigare,
för jag hinner inte äta klart eller får stressa med allt annars pch då slutar det med ont i magen :(
För frukosten är något jag har lättast med (gröt) men nu har jag ökat lite och då blir det jobbigt och så som jag gjorde tidigare funkar inte då eftersom det tar längre tid.
Aja...

Men nu ska jag snart gå och göra mig i ordning för ett 3timmars seminarium som jag kommer få lättare panik på.
Men jag får nypa mig i skinnet, knapra atarax och supa theralen (SOM ÄR SLUUUT buhu).

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Vad bra! Ta hand om dig, kram

2011-04-20 @ 14:37:04
URL: http://tjelsi.com

Postat av: Felicia

Tack för din kommentar, den första och jag blev glad :) Jag har också skadat mig med tabletter, men har inte gjort det på några månader nu. Men det är ingen som vet. Duktig du är som tar dig till skolan. Jag har följt din blogg ett tag nu, du är duktig som kämpar. Kram på dig.

2011-04-20 @ 14:39:28
URL: http://seethefeeling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback