stolenmoments

The Fear

2010-09-29 @ 21:19:53

Blää...

Börjar känna mig något bättre nu, men jag får skylla mig själv. Jag vet och jag borde veta bätter. Skippade träningen och gick en runda istället. Hade inte förvånat mig om jag hade kolapsat på träningen annars.

Nu ska jag äta en frukt sen hoppas jag på att komma i säng innan 2 i natt och få sova några timmar. Vore skönt. I mon blir det en lång PW i stan innan frukosten. Nu måste jag komma igång med träningen ordentligt.




I don't know what's right and what's real anymore
And I don't know how I'm meant to feel anymore
And when do you think it will all become clear?
'Cuz I'm being taken over by the Fear

Forget about guns and forget ammunition
'Cuz I'm killing them all on my own little mission
Now I'm not a saint but I'm not a sinner
Now everything is cool as long as I'm getting thinner




/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback