stolenmoments

Hide in yourself

2010-09-26 @ 23:49:53

Crawl in yourself,
You'll have your time.

Sitter med datorn i knät och slötittar samtidigt på Kungarna av Tylösand på kanal5. Haha... ganska kul faktist. Att se hur dom gör bort sig i TV. Fan va pinsamt att se sig själv sen. Dom lär se att dom gjort bort sig så sjuuukt mycket. Men funkar som underhållning när man inte kan sova.

Annars har dagen varit ganska lugn. Spenderat lite social tid med tre av mina bästa vänner. Alltid lika underbart.

Nähe, detta funkar inte. Kan inte sova om nätterna. Jag vet inte vad jag ska ta mig till ibland, när tankarna blir för jobbiga. Jag har gjort många dumma saker i mitt liv. Saker jag inte skrivit här än. Men nu har jag sånt jävla craving, jag bara MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE.... Men jag vet att det är sååååååå fel!

FANNNNNNNN!

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback