stolenmoments

Guess what? Im not a robot.

2010-09-29 @ 12:52:57

Stupid Girl...

Ja, jag gjorde något dumt igår, något mycket dumt. Efter att ha varit på psyk mådde jag verkligen skit. Fick sjukt mycket ångest. Låg hemma i sängen och skakade. Mamma kom hem och vi började bråka en aning. Hon gick ut med en vän och jag blev ensam kvar hemma. Jag tappade upp ett varmt bad, tände ljus, satte på skön musik, tog fram mina piller och tog alla som va kvar på kartan. Jag slappnade av för en stund och drömde mig bort.
Just då visste jag inte om jag skulle leva eller dö. Men eftersom jag sitter här och skriver överlevde jag tydligen. Jag blev skakis och jätte jättetrött, hjärtklappning och illamående. Har inte sovit en blund i natt. Har känts som om jag vore superfull och är bakis idag. Har fortfarande en aning hjärtklappning men men... det löser sig nog.

Varför ska jag hålla på så här? Ibland klarar jag bara inte av all ångest eller livet. Jag orkar inte...

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback