stolenmoments

Workday

2010-10-09 @ 07:50:49

Dax för att bege sig mot jobbet kanske..

Det är mycket denna helgen. Jobb, kalas, fest, träffa släktingar m.m. På ett sett älskar jag när mitt liv är uppbokat till max för då finns det inte så mycket tid att tänka. Men och andra sidan tycker jag det är jobbigt att träffa så mycket folk, klä upp sig och lägga på det där fake smilet. Vaknat flera gånger i natt och bara legat och tänkt. Jobbigt när man vet att man MÅSTE sova också(ja alla vet hur det är).

Okej, hoppas på en bra dag/kväll och att jag får ha roligt utan massa elaka tankar som ständigt ska överta min hjärna.

Hoppas ni hade en bra fredagkväll och att ni får en bra lördag. Kram på er :D
/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback