stolenmoments

Walking in skogen

2010-10-13 @ 08:56:54

Eller?

NEJ, det är ju älgjackt och jag vill ju inte bli tagen för en älg där jag och min vovve brukar gå, hehe. Så det får helt enkelt bli en lite mer tråkig runda i samhället, men det får gå! Blir sedan träning på gymet, hur nu detta ska gå... min träningsverk bara skriker, hehe! Men jag blir väl mjuk i benen så småningom ;)

Sedan blir det att träffa släckten lite. Kanske de jag ser fram emot minst. Det är på min pappas sida och det finns alltid en chans att pappa och hans syster börjar bråka. Det är jobbigt och farmor blir så ledsen. Det handlar nästan alltid om pengar också, helt oversentliga grejer. Hoppas på en bra träff.

Nähe, på med mjukisbrallorna så traskar jag iväg. Ha en bra dag!

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback