stolenmoments

Tuffing och vågar se BECK

2010-10-24 @ 21:45:21

Jag är en mes när det gäller film.

Jag är en riktig mes när det gäller TV och filmer. Vågar inte se skräckisar och psykfilmer för då kan jag inte sova på veckor ;) haha... När jag va yngre vågade jag knappt se vissa Disney filmer för jag tyckte dom va för läskiga. Men något jag vågar se är BECK, riktigt läskigt ibland men svensk serie så det är mer OK. Nä, men på den nivån ligger jag, hehe! En riktig tuffing må jag säga =P

Annars har helgen varit toppen med mina bästa vänner. Svårt att sova, vågade inte ta något piller för vi drack vin på kvällen. Så vaknade och kunde inte somna om på natten och sen gick jag upp vid 6 tiden. Men inte allt för trött i alla fall :)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback