stolenmoments

Trött som tusan

2010-10-04 @ 22:40:24

Jag känner mig ofta trött,
men hatar att somna.

Jag är sjukt trött. Men något i mig säger att det är farligt att somna. Att om jag somnar kommer det in någon i mitt rum och gör saker jag inte vill. När jag väl somnar drömmer jag ofta mardrömmar. Det är en viss dröm som ofta återkommer men kan skilja sig en aning från gång till gång. JAG HATAR DEN. Den är hemsk och får mig att minnans. Minnas saker jag försöker att glömma.

Ska upp tidigt i morgon så hoppas på att jag får minst 4timmars sömn i alla fall. Vore skönt.
Ska till Dr Psyk i morgon också. JOBBIGT!

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback