stolenmoments

Take that pain from my life

2010-10-26 @ 17:27:42

Det kallas Ångest.

Har inte hetsat idag. BRA. Har dock inte ätis så mycket heller vilket också är bra då jag har en tendens till att överäta. All denna hets och överätning har gjort att min magsäck är uttänjd till max. Jag känner därför ofta hunger efterssom magen aldrig blir riktigt full och skulle därför kunna äta sjuka mängder. Hämskt men sant. Och det hämska är att jag är otroligt medveten om det. Det är så fel. Detta leder ofta till spy. Men INTE idag.

Va nyss ute i skogen på en långpromenad vs intervallträning med vovven. Hon är gammal men orkar fortfarande hänga på i mitt tempo. Det gillas extremt mycket.

Att komma ut i skogen gör mig en aning lugn men kan ibland ha motsatt effekt. Allt blir tyst och lungt och mina inre röster får nästan hur mycket plats som helst. Jobbigt. Men idag va en dag då ångesten försvann av skogen.


En liten bild från skogen idag :)

Nu ska jag iväg!
/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback