stolenmoments

Sömntablett Zolpidem Sandoz

2010-10-21 @ 23:20:24

Nej, nej, nej!

Mitt liv går inte prima just nu. Har inte sovit hemma på tre nätter då jag inte klarar av att va själv. När jag är själv gör jag bara dumma saker, som tex hetsar. Blää blir så förbannad. Äckligt.



Eftersom jag inte sovit hemma har jag inte vågat ta nogon sömntablett. Trodde jag hade fått Stilnoct men dessa hette tydligen Zolpidem Sandoz men är i stort sätt samma sak. Men nu för 2min sedan tog jag min första. Så får se när jag kan somna. Hoppas på mer än 3-4timmar sömn i natt då. Tänk va underbart att få sova. Det som är självklart för vissa är det inte för andra och det skulle va rena drömmen för mig att få en god sömn.



Har någon testat dessa får ni gärna kommentera och säga om de hjälpte er, bi-värkningar m.m.

Uppdaterar i morgon om hur natten har gått!
/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback