stolenmoments

"Sen en tid tillbaka"

2010-10-08 @ 14:50:00

Melissa Horn

Jag lyssnar mycket på musik. Hela jag får ut kännslor genom att lyssna och känna. Ja, musik får mig just att känna. Jag kopplar texter till mitt humör och kan få mig allt från glad och sprallig till ledsen och arg. Men är det inte det som är den stora tjusningen? Jag gillar den yttrandefriheten som finns i just musik.

Det är blandad musik som sipprar genom mina öron. Allt från dagens radio till gammalt groll.
Några få favoriter:
Coldplay, The killers, Melissa Horn, The Sounds, Anna Thernheim, Kent, John Mayer, Lily Allen, Krunegård, Lissie, Simon Norrsveden och såklart lite av Brittan, Gaga, Robyn, Rihanna Taylor Momsen, Miley Cyrus (haha, skämms lite för dom sista;)

Jag har damsugat hela huset grundligt idag, dammat mitt rum och snyggat upp här hemma. Gillar att ha ordning och reda, i alla fall på mina grejer ;) Mamma blev glad. Är oftast jag som städar här hemma. Så om man vill få något gjort får jag helt enkelt ta tag i det själv. Nu är det bara lite tvätt att plocka in som jag tvättade och hängde upp i natt när jag inte kunde sova. Bra syssla Minna ;) haha.

Spelas just NU:

/Minna

Permalink Min musik Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback