stolenmoments

Rosa månaden

2010-10-20 @ 15:30:19

Jag kan göra skillnad.

Det går tusentals kvinnor där ute som kämpar för att överleva sin bröstcancer. Jag har haft en nära anhörig som lidit av just denna sjukdom. Tyvär gick hennes liv inte att rädda. Men med mer hjälp från oss till cancerforskningen kan vi göra skillnad. Allt fler kvinnor lyckas att överleva sin cancer.

Det finns dock fler cancerformer som jag tycker ska uppmerksammas. Men allt som kan hjälpa är positivt. Jag vill bara säga till alla ni där ute som lider av eller har lidit av cancer. Jag ser upp till er. Att ni orkar kämpa vidare, att inte ge upp hopp eller modet. Ni ska vara stolta över er själva.

Därför vill jag hissa rosabandet och själv skänka en slant åt forskningen. Gör det ni också.
Gå in på: http://www.cancerfonden.se/sv/rosabandet/



Vi kan göra skillnad Peace and Love /Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback