stolenmoments

Ordförståelse och tankegångar

2010-10-26 @ 13:39:15

Förstår inte mina egna tankar...

-Hur tänker du nu?
EEE, Hmm... Jag vet inte riktigt...?

Som jag skrev igår va jag på besök hos Psyk idag. Jobbigt som vanligt. Saker kom fram och alla dessa konkreta frågor som jag aldrig riktigt kan svara på. Jag vet aldrig riktigt hur mina tankar kommer att gå varken innan, där eller efter. Det är så svårt. Ibland förstår jag knappt migsjälv och jag försvinner bort någon annan stans som inte är verklighet. Men ofta tänker jag väldigt mycket saker som jag inte kan få ut i ord och har väldigt svårt att visa mina kännslor.

-Varför ler du? Detta är ingen rolig upplevelse du varit med om!
-Kanske inte, men vad ska jag göra då?

Att jag ofta ler för att jag inte vet hur jag ska hantera eller visa mina kännslor kan vara så fruktansvert missvisande. Inte konstigt att ingen under alla dessa år har märkt att jag mått dåligt.
Jag är verkligen bra på att visa en sida hos mig som inte riktigt stämmer in i verkligheten.

Dagen har än så länge bestått av:
Psyk, träning, lunch
Och det som är kvar:
Promenad med vovven, tvätta, och en annan aktivitet i kväll.

Nu ska jag måla klart min andra hand av mitt nya nagellack för 10kr, FYND :D

Solen skiner så ut med er nu. DET SKA JAG :D

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback