stolenmoments

One More Time

2010-10-04 @ 11:31:59

Beger mig nu mot vårdcentralen IGEN.

Lämna mer prover. Får väl se om dom vill ha fler rör från mig. Hoppas inte de, dom tar ju bara mer blod från mig. Jag behöver de själv...

Åååå... jobbigt. Sen blir det stan till min kurator. Slutar nog snart hos henne för att bara gå på Psyk. Jag vill inte de, tycker det är mycket läskigare att åka till psyket än till en ungdomsmottagning. Men vi får väl se hur det går :)

Aja... nu hoppas vi att dom fått mina prover från förra gången!
Håll tummarna ;)

/Minna <3

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hannele

jag gick länge hos en kurator innan jag fick en ''riktig'' kontakt på psyk. Visst var övergången läskig, men det fungerade riktigt bra. Jag är nöjd med bytet:)

2010-10-04 @ 16:27:48
URL: http://clarisseaeabeatrix.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback