stolenmoments

Oktober

2010-10-01 @ 08:55:21

Att tiden går så fort,
fast jag står still.

Lite positivt tänk nu (är jag inte så jävla bra på just nu;). Min helg kommer bli bra. Ska till min farmor och hjälpa henne med lite grejer. Kommer bli mys med det ända är att jag vet att jag kommer behöva äta, äta mycket och jag vet att hon har bakat bara för att jag ska komma :(
Jag kommer spendera mycket tid med mina underbara vänner och då går tiden mycket fortare och det håller mig från att göra dumma saker. Jag ska inte sova hema utan med dom hela helgen och då sover jag mycket bättre så det ska bli skönt att få lite sömn också :)

Nähe, nu ska jag ut och gå en skön PW så jag får röra på mitt äckliga fläsk ;)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

/kram

2010-10-03 @ 21:56:44

Postat av: kickan34

/kram

2010-10-03 @ 21:56:58
URL: http://kickan34.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback