stolenmoments

Nya skålar till folket.

2010-10-29 @ 13:01:27

För att inte verka allt för överklassig.

Men. Jag har köppt nya frukostskålar. Tror det kan vara Höganäs. Dom är inte lika stora som dom förra och har en aning mer klass. Dom passar in till min lilla bricka och till mina underbara svarta, goda kaffekoppar. Det blir altså lite mer njutning nu. MEN. Nu kommer jag till det HÄMSKA, hehe. Eftersom ja är en klantig person (som ni kanske redan har fattat) köppte jag 8st skålar. Tycker det är bättre än 6ts. När jag kommer hem och ska packa upp alla mina inköp visar det sig att jag bara fått med mig 7st hem. GRRR. Och jag pallar inte att åka tillbaka då det inte va i min stad jag köppte dom. KLANTIGA MIG.
Men men, då kan man ta söner en och endå ha 6st kvar. Får tänka så ;)



Ungefär så ser skålarna ut fast svarta. :) MMM... me like.

Nu ska jag ta en promenad till. För magen gör ONT, ONT, ONT. Ni kan ju gissa vad jag har gjort :(


På min promenad i morse :) SKÖNT

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ache

tänkte mig inte dig som blond :b

2010-10-30 @ 23:08:26
URL: http://aches.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback