stolenmoments

KNASDRÖMMAR =D

2010-10-07 @ 08:27:51

Jag har sakt det innan och jag säger det igen,
jag är en DRÖMMARE;)

Jag drömmer inte alltid hämska grejer fast att jag har en dröm som återkommer i stort sätt varje natt. Men i natt altså, HAHAHA. Ja, lite sjukt är det allt. I alla fall, jag gick i skogen med min kamera på kvällen. Går lixom och fotar. Tror att jag ser en häst genom kameran så jag går närmare. När jag kommer så pass nära så ser jag att det inte är en häst utan en GIGANTISK ÄLG med en kalv. Jag blev lite chockad för det är inte varje dag man får se en älg på 10meters avstånd. Jag fotar och fotar men får inga kort, då märker jag att jag inte satt på kameran. HAHAHA... ILLA. Så jag får inga närbilder på älgen.

Så det kan gå. När man väl drömmer det känns det så grymt värkligt. Det läskiga är att jag kan komma ihåg detaljer på tex vilka sorters träd jag såg, vad det va för färg på bladen och om det va något i vägkanten m.m. SPOKY ;)


I sommras. SÅ SÖTA FÅGELUNGAR <3


Hoppas ni sovit gott! /Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jessica

haha!

2010-10-07 @ 18:02:56
URL: http://kessen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback