stolenmoments

iPod nano Peppelipepp

2010-10-16 @ 09:45:25

Får fan ta och tagga upp sig lite nu.

Det kan bli en jävligt bra dag om jag gör den till de. På chemat står först:
-Städa mitt rum (typ plocka bort alla kläder från soffan)
-Ladda min underbara nya bästa vän med musik (iPod nano)
-Ut och fota i det underbara höstvädret.

Ja, man får passa på att få dom sköna solstunderna nu innan det blir allt för dystert i vår land.
Jag får verkligen ta tag i ming själv varje dag, hela tiden. Om jag tappar kontrollen åker jag bara ner i diket, DIREKT. Jag orkar inte må dåligt över exakt allt. Det finns faktist ljusglimtar i mitt liv också, jag måste bara lära mig att ta vara på dom och att den andra sidan inte ska få ta över.
Lätt att säga men riktigt svårt när allt i min omgivning ständigt påminner mig om allt jag varit med om och som tyvärr pågår fortfarande i mitt liv.



Såhär ser min nya bästis ut ;D
Nu ska jag bara hitta bra musik. TIPPS?

Ha en bra solig dag /Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback