stolenmoments

Herr Frost

2010-10-11 @ 09:58:07

Brrr... SVINKALLT!

Va ute på en morgonrunda runt åtta. Sjukt kallt va det och frosten har kommit. Jag menar minusgrader, inte trodde jag att de va de redan. Så nästa morgonpromenad blir det vantar och en tjocktröja till.

Ska snart till Friskis och träna. Ska bli sjukt skönt att komma igång ordentligt med träningen. Ska väga mig idag och sen se hur det utvecklas. Jag vet att jag har problem med maten och det gör inte situationen lättare men jag ska verkligen försöka nu. Såklart så har jag sakt tusen gånger. Men jag vill inte till något fucking ABC (ursäkta ordvalet).

Så, jag måste skärpa mig!

Frost

Ha en bra Måndag /Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback