stolenmoments

Fula Jag! USCH!

2010-10-03 @ 23:46:51

Jag tycker verkligen att jag är ful,
du får mig att må dåligt.

Att alltid gämföra sig med andra tjejer tror jag att de flesta gör. Just nu känner jag mig extra ful. Hetsade och spydde ikväll. Så jävla onödigt. Pappa sa alltid förr att jag va tjock och ful. Jag väger aldeles för mycket, ÄR FÖÖR TJOCK och det ger mig sjuk ångest. Jag tänker på varje kalori jag stoppar i mig, räknar dom tyst i huvudet men endå stoppar jag i mig förbjudna saker. PANIK. Jag måste få tillbaka kontrollen över livet, maten och träningen. FAN.

Fula Jag

Jag

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ilona

tycker du ser väldigt vacker ut. ville bara säga att jag känner igen mig, mina föräldrar sa också att jag var ful och tjock, och jag är det, är så fet men ändå äter jag fel saker när ingen ser! usch!

2010-10-07 @ 22:49:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback