stolenmoments

Framtid och Baktid

2010-10-13 @ 22:20:18

Idag en en dag, i morgon är en ny dag.

Jag tänker inte ha alla negativa tankar idag. Trotts att humöret/känslorna och tankarna är inne på sitt sjuttonde varv i rondellen. För efter en dag som denna som blev ungefär som jag förväntat mig har jag tagit mitt förnuft till fånga. Jag ska inte se den negativt, jag blev rädd ett par gånger men jag klarade det. Jag sitter här på mitt rum nu hel och oskadd. BRA!

Att lita på folk i min omgivning kan vara en prövning. För vem kan man egentligen lita på? När man knappt kan lita på sig själv hur ska man då kunna lita på någon annan?

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback