stolenmoments

Dagens schema.

2010-10-28 @ 16:06:14

Skriver och kryssar.

Jag har under många år skrivit upp min dag. Oftast gör jag det i en speciell bok som jag skriver i kvällen innan. Detta gör det lättare för mig att ta tag i saker. Om jag inte skriver blir min dag lätt lite hipp som happ och i slutändan vet jag inte riktigt vad dagen har tagit vägen.

Jag skriver ca tider och vad jag ska göra, sen kryssar jag när jag gjort de.
Såhär såg/ser min dag ut:
Vakna
08.00Frukost
09.00Promenad med vovven
10.30 städa rummet
12.00 Datorn /Skriva lite saker
Mellis
13.00Damsuga
14.00 Plocka ner tvätten
15.00 Datorn
16.30 Promenad med vovven
17.30 Duscha
18.00 Åka iväg med päronen
22.00 Komma hem
24.00 SOVA (försöka)

Japp, ungefär såhär gör jag med mina dagar. Bra tycker jag. Förut antäcknade jag ALLT. Ska nog börja med min matdagbok igen. Jag gick ner sjukt mycket av de. Jag såg hur sjukt mycket jag åt! hehe

ByeBye/ Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback