stolenmoments

Börda, borde, Böld

2010-10-30 @ 23:27:25

Don’t you get depressed, hearing all the bad news?

Jag känner mig totalt tom. Tom i hela mig. Skönt att träffa vännen jag inte träffat på månader. MEN, vad har jag åstadkommit när hon varit borta? INGET.
Jag vill att livet ska gå ut på något, att livet ska ha en mening. Inte bara att försöka överleva dagen som kommer. Sekunderna, minuterna och timmarna tickar ifrån mig och den förra minuten kommer aldrig tilbaka. Och vad gjorde jag? Tänkte dumma och olågiska tankar som isig va helt meningslösa.

Att mitt rum ser en aning bättre ut känns som ett steg i rätt riktning. Att jag orkade ta tag i en ordentlig rensning som jag alltid drar mig för så långt det bara går.

Det kanske bara är ren frustration som lämnar min kropp men att inte göra något vättigt med livet känns en aning depprimerande. Att jag vill göra nytta, inte vara en börda för samhället. Ja, för det är faktist så det känns just nu.


Jaha, nehe! Sova kanske hjälper! Vi får la se. Glöm inte klockan i morgon nu goingar :)

Natti/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback