stolenmoments

Att ta en dag i taget.

2010-10-18 @ 13:10:59

Kollar just nu på TV (wow)

Jag kollar ALDRIG på TV. Okej, lite överdrivet kanske men väldigt väldigt sällan, har så svårt att sitta still till ett helt program. Men ett program gillar jag, SJUKHUSET. Det händer alltid något och man få se alla människors olika liv och trauman. Man får se hur vissa får kämpa sig igenom livet och hur andra kommer till. Jag skulle själv vilja jobba som sjuksköterska någon gång.
Jag har själv legat under kniven 5gånger (opererats) i mitt liv. Tyvärr är det 4gånger för mycket och det är något som kommer följa mig hela mitt liv. Kanske för att man har så många egna upplevelser innom sjukvården som jag skulle vilja jobba där själv.

Jag har lärt mig under livets gång att man aldrig kan ta mer än en dag i taget.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ache

vad har du gjort för operationer?

2010-10-19 @ 13:47:39
URL: http://aches.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback