stolenmoments

Voices keep screaming

2010-11-18 @ 21:47:30

Jag duger inte.

Jag kan bättre, jag vet de. Det finns alltid något jag kan ändra på.
Min vikt, mitt utseende, min personlighet. Jag är aldrig nöjd!
Jag ser mig själv som ful och äcklig och kan aldrig ta emot komplimanger (om jag nu får några) så länge jag inte ser det själv och det lär ju aldrig hända. Jag kommer aldrig att duga i varken mina eller dina ögon.
Det gör ont att veta.

Dagen har varit bra matmässigt. Avslutade dagen med sallad och lite räkor. Bra mat-smal mat, det gillas.
Inget hets idag heller. Bra där.

Va i stan med mamma. Hittade ingen jacka.
Fick med mig en klänning hem som jag ska ha på en jobbfest nästa helg.
Höll på att få panik i provrummet. Jag hatar att prova kläder. Det värsta jag vet. Men har inget att ha på mig så det va defenetivt nödvändigt. Lyckades ta mig samman och inte få en riktig panikatack. Men det va nära ögat.



/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback