stolenmoments

The ugly truth.

2010-11-28 @ 09:09:11

JAG HAR ONT I EN TAND :(

Igår när jag åt sallad så bet jag på en sten. EN STEN I MIN SALLAD.
Det gjorde sjukt ont och i natt fick jag jätte jätte ont.
Värktabletter hjälper bara en aning så något måste göras.
MEN. Jag hatar tandläkare. Har en aning tandläkarskräck. Jag har haft lite ont i en tand förut men jag skulle aldrig få för mig att gå dit för lite ont.
Men nu tror jag det är kris. Måste ringa. Men jag drar mig verkligen för att göra de. Plus att jag tror att jag kommer ha typ tusen hål. Eller kanske 2st i alla fall. Men jag vill inte gåååå dit. :(
BUHUUU.

Jag gråter aldrig men nu känns det fan som om jag kommer börja lipa om jag måste åka dit.
Kommer bli sjukt rädd, skaka och säkert kallsvettas.
FAN, Hatar detta.

Och det som är 1:a advent och allt. Det ska ju va mysigt...

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback