stolenmoments

Svart kaffe och sprakande brasa.

2010-11-27 @ 10:29:14

On Fire ;)

Jag va inte äns trött när jag vaknade. Trotts lite alkoholångest.
Steg upp och gick en PW i det hala men så underbart fina landskapet med snödrivor.
Jag och min vän pratade om allt från a-o. Hon är en människa jag träffar flera dagar i veckan. Vi pratar mycket. Ibland känner jag att jag skulle vilja berätta för henne. Jag vet att hon skulle lyssna. Men hon är så snäll, nästan för snäll, översnäll. Får många sms varje dag: hur är det vännen? hur mår du i dag gumman? du är den bästa, söta du m.m. Och jag "älskar" verkligen denna människan men ibland blir det bara för mycket. Jobbigt.

När jag kom in va brasan upptänd och kaffet klart. Satte mig framför och tinade mina frusna händer. ÅÅÅ så mysigt.
Får se sen vad dagen bjuder på :)
STÄDA kanske :S hehe

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Det är en evig diskussion i huvudet om det där med alkhohol.

Jo, det var inte så mycket konstruktivt jag fick ut av alla månader på avdelningarna. Det räddade mig från att dö, men det fick mig aldrig att leva.

Det har öppenvården hjälpt mig bättre med. Fram tills nu förstås, men det är en annan historia.

Hur går det för dig?

kramar

2010-11-27 @ 12:46:43
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback