stolenmoments

Fått se en del av mig

2010-11-02 @ 23:41:38

Jag vet inte...

Psyket. Jag tycker fortfarande det är superjobbigt att gå dit. Jag skrev lite innan om samtalet. Jag gjorde även något mer. När jag har ångest eller känner att jag börjar få skriver jag mycket. Jag har en bok där jag skriver dikter, texter, minnen och kännslor. Den betyder mycket för mig. Jag bär den med mig i väskan överallt för att jag ska snabbt kunna ta upp den och skriva ett par rader.

Idag läste jag en text från min bok för min psykiatriker. Ett minne jag skrivit ner. Bara ett litet minne och inte så farligt. Jag blev skitnervös när hon frågade om jag kunde läsa något för henne. Jag sa snabbt nej men i slutet av samtalet läste jag en snutt. Jag darrade på handen och på rösten. Pinasmt. Men det kändes som hon blev berörd faktist. Hon lät lite förvånad, hehe!

Kanke lägger upp den texten här innom en kort framtid. Kanske ska börja lägga upp lite av mina dikter eller texter. Eller njaa... mina texter är det personligaste jag har. Men vi får se.


BILD


Ett gamalt fult kort på mig... får se hur länge de ligger uppe! hehe

Nu ska jag testa mina nya Propavan och se hur de funkar. Resultatet kommer i morgon.
Natti Natti

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: latzia

sv: Ja, eller hur. jag förstår inte.. men dom på systemet kan ju inte göra så mkt liksom. Dom säljer ju till alla.. Aa, vet vad du menar. man vill inte göra någonting ont egentligen, men det är egentligen så lätt att sätta dit dom. Vet exakt vad du pratar om. Ta hand om dej <3



haha, jaaaa. jag är rätt lycklig jaaa (A) hah :D

2010-11-03 @ 08:59:45
URL: http://latzia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback