stolenmoments

Något måste hända!

2010-11-13 @ 17:07:20

Jag är fast i migsjälv.

Något drastiskt måste hända i mitt liv nu. Det måste ske en förändring. Jag kan inte leva som jag gör idag. Jag förstör mig själv, det är jag medveten om.
Att förstöra mig själv kan definieras på många olika sätt och jag kan sätta ett kryss för några utav dom. Men det som är jobbigast just nu är att mina hjärnspöken verkligen tar över hela mig och det är inte bra. Tankarna riktas dagligen åt det negativa och då blir inget bättre allt går bara åt det sämre. Desto sämre jag mår psykist desto mindre orkar jag, sover mindre, äter mer, hetsar mer. Allt blir en ond cirkel och jag känner mig så förbaskat äcklig hela tiden. Orkar inte.

Därför måste det hända något. Vad som hellst. Bara det händer något i mitt liv som förändrar livssituationen. Det är ett MÅSTE.




/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: latzia

Fina du <3

2010-11-16 @ 20:10:46
URL: http://latzia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback