stolenmoments

Mango Tango

2010-11-15 @ 14:34:18

Smaskens.

Sitter just nu och äter en väl mogen mango och kaffe till de. Mumms.

Träningen gick super idag. Kände verkligen att jag fick kontakt med musklerna och fick riktigt pump. Hehe.
Kände mig skakig och svimfärdig ett tag. Men jag vet att det blir så när jag tar ut mig till max så det är bara gutt.
Va ute och gick en promenad med vovven på morgonen i 20min och snart kommer mamma hem och då ska vi ut och gå en långpromenad och en kompis till henne ska med.
Det neggativa där är att dom brukar vilja fika efter. Och jag vill inte ha fika men har sådan dålig karaktär.
Men vi får se hur det blir.


Jag i sommras

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback