stolenmoments

How blind can you be

2010-11-07 @ 22:35:34

don't you see?

Det va länge sedan jag hade ett leende på läpparna så här pass länge. Jag har skrattat nästan hela dagen av tankarna från gårdagen/natten/morgonen. Ja, allt va så gudars bra. Jag blev så lagom berusad också.
Men jag fattar inte hur jag INTE kan vara trött nu. Kände mig pigg i benen på träningen också. Hoppas jag kan ta igen lite somn i natt i alla fall. Tror att kroppen behöver det fast att det inte känns.


Lite huvudvärk när jag vaknade bara ;) haha

Har skrivit mitt schema för morgondagen. Nu små kollar jag på BECK och skriver lite dikter samtidigt som jag äter en clementin.

Tänkte bara förklara min överskrift på inlägget. På senare tid har jag blivit allt mer deprimerad och detta över ALLT i mitt liv. Mamma har såklart märkt att det är något som inte står rätt till men hon bryr sig typ inte. Hela mitt liv har vi varit mer som bästa kompisar men nu har allt bara kolapsat. Vi tål inte varandra längre. Sorgligt. Men ibland tror jag att hon väljer att blunda. Hon orkar inte se. Jag vill inte att hon ska se. Men ibland, ibland skulle det va skönt att veta att hon förstod vad allt handlar om.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback