stolenmoments

Hoping this night will be my last, but it aint over yet.

2010-11-27 @ 22:33:12

AJAJAJAJ....

Har sådan grotesk tandvärk just nu. Åt sallad innan och bet på en sten eller nått. Efter de gör det pissit ont. Och jag har höög smärttröskel vill jag lova. Men dam vad ont det gör.
Har tagit en jätte stark tablett och 2st ipren + 2st stilnoct.
Tänkte att jag kanske kunde sova bort det värsta.

Just nu vill jag bara att kvällen ska vara över.
I morgon är det första advent och jag ska gå till kyrkan med en vän för att lyssna på lite mysig musik.
Något jag har svårt med när det gäller kyrkan är att sitta still och att när jag kommer in genom dörrarna börjar jag gäspa, hehe :O

Nää detta går inte. Måste sova bort allt. Natti
/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cilla

Sv: Tack så mycket :)

2010-11-27 @ 22:56:25
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback