stolenmoments

Fear

2010-11-28 @ 14:37:48

Bakos.

Mamma bakar. Det är mysigt. Hon ser så glad ut, lycklig.
Jag ska snart åka på träning. Ska bli skönt och roligt.
Efter ska jag åka till pappa. Måste de.

Utåt sett är min pappa gudomlig. Han är bra och rik. Inte så mycket vänner, ganska mycket ovänner med de pga pengarna och jobbet. Men han jobbar flitigt trots sin alkoholism. Han klarar de.
Men mot mig är han allt annat än snäll.
Det är något med julen som får mig att må dåligt och de pga av min pappa.
Dt är synd, synd att det blivit så.



Vissa saker är fortfarande oförändrade,
medan andra kommer aldrig att bli sig likt igen.

Permalink Dagens Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: latzia

Fiiiina du ! <3



sv: Kolla e-post fältet :)

2010-11-28 @ 15:12:10
URL: http://latzia.blogg.se/

Postat av: Elin

Blir både ledsen och något lättad. Hemskt att säga, men förmin egen del känns det lite bra, jag är inte ensam om mina problem med psykologen. Känns helskumt, som du säger, att må sämre utanför dörren när du gick ut än in. Önskar att vi vågade säga ifrån. Känns mest så jobbigt, för hon är ju utbildad, borde inte hon ha rätt, hon som kan? Så taskigt, det är ju verkligen en förolämpning.

Men din pappa,? Hemskt att det drabbar dig så hårt med hans stress pga jobbet (kanske?) och alkoholismen.

Men vi klarar kvällen, <3

2010-11-28 @ 20:06:21
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Postat av: ache

VAD SÖT DU ÄR!

vilka vackra kindben!

2010-11-30 @ 00:11:31
URL: http://aches.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback