stolenmoments

Dropparna mot min kind.

2010-11-23 @ 17:19:06

Kan det inte sluta regna!!!

Jag blir sjukt deprimerad av detta vädret. Men jag går ut ändå. Blir dyngsur fast regnkläder.

Det va jobbigt hos DrPsyk idag. Sjukt jobbigt om jag ska vara ärlig. Hon hade varit på semester i 2veckor och va jättebrun nu. Skönt för henne.
Men idag kunde jag bara inte sätta ord på mina känslor. Det tog bara stopp. Allt sa stopp. Hon trodde de va för hon hade varit borta, men jag vet inte. Jag vill inte dit något mer. Men jag tvingar mig själv. Hon frågade om jag ville ha mer hjälp, träffas mer. Men jag skakade på huvudet. Jag vet inte om jag skulle orka de. Det är ju jobbigt som det är. Hon tycker tydligen att jag behöver de. VARFÖR? För mina självmordstankar? mitt destruktiva beteende? mina handlinag? mina tvångstankar? Ja, jag vet faktist inte varför!

Det känns inte som om jag har något att se fram emot i livet. Ingen kille vill ha mig eller är det jag som inte vill ha dom? Jag känner mig ensam trots världens bästa vänner. Min kropp fylls av tomhet, av rädsla för den jag blivit.

Okej, litet depp inlägg där ja! Men idag är en deppdag.
Nu ska jag åka till apoteket för hon skrev ut stilnoct till mig igen istället för propavanan.
SKÖNT de i alla fall!


Not a real happyface!!

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mezza

hej

...tror att läkaren vill ge dig mera hjälp för att du behöver bearbeta dina upplevelser. Inte bara de som är nu, utan de som funnits i hela livet...

För... det är ju trots allt DET som är orsaken till självskadebeteende, tvångstankar, handlingar, suicidbeteende osv...

Det blir tyvärr aldrig lättare ztt gå igenom sånt... det fortsätter vara lika jobbigt vare sig det är nu eller sen. Möjligen jobbigare sen...

Och... du kommer aldrig hitta mer ork heller...



Tyvärr är det så...



Många kramar till dig!

2010-11-24 @ 17:03:52
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback