stolenmoments

Dansa i Neon

2010-11-21 @ 00:40:52

Nä, ingen dans ikväll.

Men jag vill fara in i drömmarnas värld och dansa i neon. Skulle va allt bra härligt just nu. Att veta att man SKA upp lite över 6 i morgon bitti (idag) gör inte tröttheten större. Varför vara så förbaskat pigg när man MÅSTE.
Som alla människor vet gör inte tanken -nu måste jag verkligen sova, något bättre utan tvärt om. Så nu har jag lagt den på hyllan och får somna när jag vill. Sover inte så mycket i vanliga fall så, ja.
Bara det att det kommer bli en extremt stressig morgondag. :S

Aja, nu ska jag läsa och skriva lite. NattiNatti på er
/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback