stolenmoments

Vi är lika goa båda två :(

2010-12-15 @ 00:29:50

Det är fan inte okej.

Vi är lika goa båda två.
Jag har undanhållit för min mamma (och i stort sätt alla andra) i månader att jag har tagit sömntabletter m.m. Det har varit jobbigt att "smyga" med det men jag gjorde valet att INTE berätta. Jag står för det. Men jag har även kännt mig dum som inte har klarat av att berätta för min egen mamma. Varför skulle de vara så svårt? Mamma och jag har alltid stått varandra väldigt när, och det va kanske de som gjorde det, vi stog varandra FÖR nära.

När ronden kom, när jag låg på sjukhuset frågade dom mig rakt ut, när mamma va i rumet om jag hade kontakt med psyk och då kunde jag inte ljuga, inte för fem doktorer. Det hade kännts otroligt fel och plus att jag inte var riktigt klar i skallen just då. Men inför alla inklusive mamma sa jag JA. I den stunden va det första gången mamma fick reda på de. Varför jag gör det, nää det vet hon inte och hon har inte frågat heller. Skönt men jävligt lusstigt egentligen.

Men det jag ville komma till va att ikväll när jag kom hem sov mamma och hennes man. Jag började göra lite allt möjligt här hemma. Eftersom det har varit mycket snack om tabletter kom jag bara nyss på att mamma alltid har varit försiktig med en svart tyg ask med dragkedja som alltid ligger i hennes väska. Hon ber mig ibland om att ta fram saker ur hennes väska när hon bla kör bil och en gång för ett bra tag sen bara av en slump frågade jag vad det va. Fick ett snäsigt svar INGET lägg tillbaka den... Det gjorde jag och tänkte inte mer på de.

MEN NU kom jag på de och började fundera på vad det kunde vara. Jag känner mig fruktansvert elak och dum mot min mamma nu, men jag vet även att hon kollar mina grejer utan lov. Så nu gick jag och kollade. Öppnade och såg två sortes tabletter i. Har inte sett dom innan. La dom på minnet och gick in på fass och kollade.
JAHA... Oralin - hade aldrig hört talas om de men det är Antidepressiva medel liknande sertralin som jag ätit.

VARFÖR HAR INTE HON SAKT NÅGOT?

Ja, vi är fan lika goa båda två. Men det stör mig. Att dom är på mig och säger att tabletterna har förstört mig och så knaprar hon själv. Fan viket sätt.

Näe, detta är inte okej, jag mår dåligt över allt just nu. Mer när det blir såhär och att jag får reda på det så.
Jag fattar att det måste varit piss för mamma att få reda på det viset om att jag gick på psyket. Men det va verkligen inte tanken att det skulle bli så, det va inte meningen.

Nähee... babbel babbel som ger mig ångest ångest som ressulterade i hets. NOT FUNNY.

...

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback