stolenmoments

Vem stal ditt ljus?

2010-12-31 @ 08:18:49

Positiva jag...


Har inte sovit en blund i natt med tanke på vad jag fick redapå igår. Inte bara det så kom vi hem sent och det gjorde inte saken bättre. Kände mig yr och illamående.

Känner inte för jobb nu, känner inte för fest ikväll, känner inte för ett nytt år, känner inte för ett liv. :(
Jag vet helt ärligt inte hur det kommer att bli ikväll. Meningen är att jag ska fira med mina tre bästa venner först, käka och så, sen ska vi dra på en fest. Men får se, då kanske jag åker hem. Jag vill inte, orkar inte visa mig, vill inte finnas till...


/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback