stolenmoments

Trötthet i hela mig och lite julmarknad på de

2010-12-11 @ 14:12:01

Work.

Har endast jobbat tre timmar idag och jag är HELT SLUT. Första dagen jag jobbade sen förra fredagen eftersom jag varit sjukskriven hela denna veckan mån-fre. Men hur kan man bli så trött?

 

Ska försöka sluta ögonen några minuter innan jag beger mig med en vän, mamma och plastpappa på julmarknad. Pjuu… hoppas jag inte kommer bli allt för trött så det sura humöret kommer, hehe nädå ingen risk. Kommer nog bli mysigt.

 

Annars går tankarna mycket åt lägenheterna. Vilken jag ska välja. Sjukt svårt.Men det är bra att tankarna riktas åt något annat håll än negativa saker eftersom den senaste veckan enbart riktats åt de. Och det är svårt när dom tar över hela mig. Både min hjärna och kropp.

 

Då ska jag ladda för julmarknad nu då ;)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback