stolenmoments

Skugglandskap

2010-12-06 @ 20:14:18

Förlåt, förlåt, Förlåt

Jag kan bara be om ursäkt för mitt inlägg igår. Det va inte alls menat på de viset och jag minns inte att jag skrivit det över huvud taget och skulle verkligen inte gjort de.
Men igår vid 14.10 bara någon minut efter att jag publicerat inlägget kom ambulansen och hämtade mig. Och efter kl 14.00 kommer jag inte igåg något fram till kl:6 idag på morgonen. Jag hamnade på ITVA och mamma har suttit vak hos mig hela natten. Dom visste inte om jag skulle överleva eller inte. Stackars mamma. Jag tog en överdos på mina stilnoct och mycket annat.

Just nu mår jag piss, verkligen skitdåligt både psykiskt och fysiskt. Allt i kroppen gör ont. Stackars dom som fick ta hand om mig då jag tydligen varit arg och en aning våldsam.

De va tvungen att komma en akut psykläkare dit innan dom släpte hem mig. Men jag skulle ändå till min läkare på kvällen så vi sa bara några ord och sen sa hon att jag skulle lova att gå till läkaren på in tid jag hade, så det gjorde jag. Så jag kom nyss hem och ska tillbaka till henne i morgon.

Men nu ska jag försöka sova IGEN, utan att ta för mycket tabletter. Jag skäms verkligen över detta men meningen va bara att komma bort, förevigt eller för en stund, det vet jag inte.

Jag va borta i ett land av skuggor, i ett skugglandskap långt här ifrån.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback