stolenmoments

Silent night, Broken night. All is fallen

2010-12-26 @ 09:29:12

Och långt ner i diket.

Och så gick den kvällen åt helvete. En liten repris från förra året.

Jag vet att jag inte ska dricka när jag är ledsen, ändå gör jag de. Kvällen började här hemma med att jag fortfarande inte hade klätt på mig vid halv 7. Visste inte vad jag skulle ha på mig, hade inte fixat håret och kände mig allmänt opepp och deppig. Mamma sa ska du verkligen åka om du inte mår bra. Men ska jag sitta hemma och rutna då eller? Svaret va- jag mår lika dåligt var jag än är.

Så vid 7 kom min kompis och hämtade mig, vi åkte hem till henne för att hämta lite grejer sen åkte vi vidare till en annan vän. Vi fixade oss och började pimpla lite vin. Jag kände mig stressad, hade haft ångest näsan hela dagen, va trött. Så något va jag ju tvungen att göra.

Just därför blev det lite för mycket. Jag drack lite för mycket på för kort tid. Kl:22.00 begav vi oss till en annan fest med mycket folk och det va där det slog till, hehe.

När klockan va 23.30 ringde jag hem.
Jag mådde för dåligt både fysisk och psykiskt.
Jag ville verkligen inte visa att jag mådde dåligt för någon så jag höll mig undan så gott jag kunde. Ville inte förstöra kvällen för mina vänner.

Men fy fan va full jag va.

Dom visste att jag mådde dåligt efter jul. Så... helt otippat va det inte.
Och på ett sett viste jag hur det skulle sluta.

Jag blev hämtad och deckade hemma i min säng.

Konstigt nog är jag nästan inte ett dugg bakis idag. Känner bara av det en aning. Kan va för att jag spydde upp allt igår.

Jag ringde ett samtal igår, när jag va full. Tjejen jag pratade med slängde ut sig orden fan du är så jävla självdestruktiv. Ja, jag vet om de, men det va riktigt jobbigt att få kastat rakt upp i facet.

Denna dagen kommer gå åt skogen den med som alla andra!

 

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Skywalker.

(sv) tack för dina fina kommentar, du är säkert fin du med!

2010-12-26 @ 11:15:41
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback