stolenmoments

Om himlen finns är jag förlorad.

2010-12-21 @ 22:32:40

När orden tar slut tar Håkan över.

Jag har sakt det innan och jag säger det igen. Musik är så mycket mer än bara musik. Livet i text. Det är ljuvligt. Svaren på alla mina frågor kanske inte finns. Men jag drömmer dom. Försöker att inte glömma bort att det är okej att få drömma. Eftersom i stort sätt alla mina drömmar är onda ting blir jag extremt förtjust i mina annorlunda drömmar. Som att få flytta till konstiga ställen, få gå på fridens gator, få bara vara, se ljuset, kunna leva, få existera i ett dröm land gjort av mig.



"Vad vet du om månljuset
Förrän du blivit sönderslagen under det
Och vad vet du om gryningen
Förrän du mött varje morgon
Med sömnlösa ögon
"

 

Drömmar kan vara fina, dom kan de!

 

/Minna

Permalink Tankar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Latzia

sv: Nämen åh. taack ! :)

Hur är det med dig såhär innan jul ?

kram

2010-12-22 @ 12:25:12
URL: http://latzia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback